åhhh, fan vad klantig jag e!!!!!!!

skit oxå...
skulle precis ladda upp bilderna från dagens skolövning. dagens lektion var att sminka en äldre dam. öva på att sminka en med lite rynkor å så. å äldre har ju mycket torrare hy, så många av våra produkter vi använder på oss själva kan inte äldre ha osv... så det e lite å tänka på.... :)
men som sagt hade jag ju tänkt å visa er bilderna jag har tatt på min modell birgit. men när jag satt å kolla på bilderna å samtidigt såg att jag hade kvar en massa gamla bilder i kameran så gick jag in som vanligt på "menyn" å tryckte på "radera allt" å vips så var även korten på birgit borta..... åhhh, vad tänkte jag med. jag gjorde det av ren hastighet.... så nu har jag inga bilder å visa. å jag har inga bilder kvar att titta tillbaka på. SUCK!!

jaja....det kommer fler tillfällen...

nu ska jag hoppa in i duschen, å sen ta å lägga mig för jag e såååå trötter.
hörs mer imorn. då ska jag inte klanta mig med några fler kort... :) för imorn e temat på skolan "glitter å glamour"!!!! :)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0