reklam

igår på skolan hade vi reklam. jag hade reklam för polkagris/gränna, å här e resutatet...


   

   

    


igår hade vi besök utav jojjo å niklas, det var mycket trevligt!!! :) var inte igår man såg till dem :) så det var på tiden. dem har fullt upp med att renovera deras nyköpta hus. imorn ska jag kika förbi å kolla till dem lite. å så ska jag träffa deras katt, stigge som e 2 år. dem har tagit över den på grund av allergi. stigge ska tydligen ska vara stor som ett hus.... så kameran måste me :) hehe....

idag känns det som söndag, regnigt å grått, typiskt söndagsväder.... jag har varit inne i borås å skulle fixat lite grejer till skolan, men hitta ingenting. maskerad affären å panduro var nerlagt.... å det var dem ställerna jag skulle till. så lyckat blev det!! :(
ska kolla planerna för ikväll å ta mig en kaffe nu....

see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0