lördag

men det känns som söndag...har inte vart utanför lyan idag. jag började med dagen med att storstäda, sen fixa jag fika, för michan å adam kom på besök. efter det fixa jag lite med den kommande veckan i skolan, där vi har en massa man måste förbereda till alla dessa olika teman. har nu kommit på vad jag ska göra alla dessa dagar, så det känns skönt :) men kan inte avslöja nåt ännu. resultatet får ni se först efteråt....
det ska bli riktigt kul. å snyggt kommer det å bli. :)

ikväll ska vi ha besök av grannarna. ska kika på fotbollsmatchen mellan sverige-danmark.

å imorn ska jag fortsätta med skolgrejerna. kan inte fatta att det e sista skolveckan. för veckan därpå så e det prov veckan, å sen e det slut!! :) scary!!!...hehe....
får fjärilar i magen när jag tänker på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0