hej hopp

e sååå trött så jag borde ligga å sova nu. så jag för en gång skull kan få sova ut, men ville slänga in ett inlägg först. :)
idag på skolan var det jättekul, men riktigt kallt, för idag var vi ute å sminka hela tiden. tillslut kände jag inte fingertopparna... men sånt får man ta. hade svart-vitt foto idag. å det e verkligen trixigare än vad man tror. men verkligen en lärorik lektion. fick verkligen lära sig ett å annat!!
fofon kommer så fort jag fått dem från sara. :)
 
ikväll gjorde vi ett besök inne hos grannarna, mycket trevligt! :) vi ska ses imorn me, då vi ska sitta bänkade framför tv:n å kolla på fotbollsmatchen mellan sverige-danmark. ska bli mycket spännande då sverige måste ta hem det. annars blir det inget VM för oss...:(

nu måste jag komma i säng...en storstädning väntas imorn bitti + att michan å adam kommer förbi på en fika... :)
kramiz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0