har det....

.....regnat så här mycket över ett helt år som det har gjort över denna helg....???? fasiken, har inte varit med om nåt liknande......tror jag?! :)
å blåser gör det me som bare den...

har varit hos syrran tidigare idag å skrivit ut lite bilder till kollaget som jag ska göra till skolan. en ny trend e det vi ska komma på. inte det lättaste. men jag har verkligen kört på ett tema som aldrig nånsin kommer att ske, eller man ska aldrig säga aldrig. det vet man ju inte. kan inte avslöja nåt ännu, det blir först på onsdag efter skolan som ni får se mitt resultat.

efter lunch så besökte jag marina å tobbe en sväng på lite fika. satt å tjöta lite... nu e det bara 5 veckor kvar till den beräknade tiden då dem ska ha bebis. :) längtar!!! ska bli så kul. jag kommer shoppa ihjäl till den ungen. finns ju sååå mycket fint till dem små liven... :)
igår fick alex å maria en liten amelia förresten. det hade gått bra allting. kul å höra!! :)

nu e jag hemma å slappar, skönt. börjar redan å mörkna. ska tända upp me lite ljus å mysa ner i soffan. längtar efter min älskling. han jobbar... :( 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0