fy f_n vad JAG é bra!!!

tjohoo!!! fick högsta betyg på teoriprovet fick 98/101 poäng :) så det var ju underbart skönt!!! :)

idag hade vi vårat första av tre praktiska prov. årtal vad det på schemat idag. men när vi kom till skolan å skulle börja sminka sa frida (läraren) att vi skulle sminka snyggt sotade ögon. alla börja fråga varför vi skulle göra det. skulle det inte vara en årtalsminkning?? frida sa bara: lugn lugn, det kommer... ok, så det var bara att sätta igång. en timme på oss att göra en fulländad make up med snyggt sotade ögon. sen fick vi en haltimme till å då kom vi till årtalet. vi skulle sminka en modernaserad 60-tals sminkning till en modevisning. så första bästa tanken jag fick i huvudet körde jag på. å här har ni resultatet:


   

   

   

   


a imorn återstår det å se vad det blir för sminkning. ingen idé att lägga så mycket tankar på det nu, det e bara att göra det bästa av situationen imorn när det väl gäller... :) så får man hoppas på det bästa!

nu ska jag kosa te sängs! hörs mer imorn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag bara undrar om din blogg också är seg idag? kramar

2009-10-20 @ 22:57:57
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0