skolan...

tiden går å går... å dagarna likaså...

igår så hade jag jill som modell, vi skulle öva på ta fram olika drag i ansiktet... å sen efter det göra en dags make up... :)
resultatet:

   

   


idag skulle vi sminka av en bild från en tidning. så alla skuggor å alla partier som var ljusa, skulle vara exakt samma på modellen. det var lite pilligt. jag hann knappt med håret så det blev ju inte alls så snyggt, men jag fick trixa ihop det så gott jag kunde... :)
resultatet:

   

   

ja, ni ser nog vem som e emelie å vilken bild som kommer från en tidning....hehe :)
det var synd att blixten på kameran tog upp alla färger på emelie. jag var nämligen smart å tog med utan blixt på bilden, så där ser man alla skuggor mm mycket bättre. men det var där på emelie me, lovar.... :)

nu hinner jag inte skriva mer. jag har såååå mycket å fixa tills imorn. imorn ska vi nämligen göra en reklam för nåt. nåt vi själva ska komma på å fixa... så det e det jag ska fixa me. har nämligen inget klart ännu!

hörs mer imorn... natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0