avslutningen

den blev riktigt lyckad!!! :) tack alla underbara klasskamrater å lärare för en underbart trevlig kväll igår!! :)


   
jag å marie

   
alexandra å linn

   
sara 

   
malin å emma

   
alexandra å jag

   
lisbeth

   
syrije

   
sara å emelie

   
nicole å emma

   
alexandra å jag

   
samira (läraren)

   
frida (läraren)

   
marie å lisbeth

   
linn å jag

   
lisbeth har typ 1000 glasögon, så vi provar några utav dem... :)

   
linn å frida

   
samira

   
marie å lisbeth

   
linn å alexandra

   
jag.....hehe fy fasiken vad fult!


a skojsigt var det allt!! puss på er alla godingar!!!!! ska bli kul att få träffa er igen, då vi ska jobba ihop den 8 november! :)

nu ska jag slänga mig i duschen innan jobbet väntar. 
kramis!
   

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha va söt du var på sista kortet:)

2009-10-27 @ 18:54:32
URL: http://hannabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0