ännu en dag...

.....på jobbet!!
idag har varit en fullspeckad dag. har jobbat till 19. så kom hem för en sväng sen. har hunnit få i mig lite kvällsmat, å nu ska bara slappa resten av kvällen... :) orkar inget annat. man blir ju otroligt trött nu när det mörknar så fort. hade ju tänkt mig en rask promenad ikväll. men ingen som kan henka på. å själv går jag inte. man vet aldrig vem man kan stöta på under rundan. det händer så mycket nu, å det kan lika gärna bli jag som e nästa offret. så det vill jag inte chansa på. det blir väldigt kallt nu me, så nu idag bestämde jag mig för att skaffa ett 3-månaderskort på gymmet. så man kan komma igång med träningen på fullaste allvar å att få vara inomhus. jag måste verkligen komma igång nu. har blivit alldeles för fläskig på sistone. man mår inte bra av det. inte alls roligt. så ett 3-månaders kort blir perfekt. för sen åker vi till Thailand. å då förhoppningsvis e man fit for fight för stranden!!!! det måste jag bara bli.... :)

see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0