visning i ulricehamn

idag har jag varit iväg hela dagen i ulricehamn å sminkat modeller. jag, syrije, emelie, sara å lisbeth var där å sminkade. det gick verkligen smidigt undan även om vi bara var 5 st som sminkade 35 modeller. först skulle vi nämligen vara 11 st, sen när det närmade sig var vi nere i 8 st. men det slutade med 5 st. så vi trodde det skulle bli stressigt värre, men vi fixade våra 4 timmar galant!!! :)
bra jobbat av oss!!
tyvärr har jag inga bilder från dagen. hann verkligen inte slänga fram kameran.

trött som man e så var det värt att offra söndagen med lite jobb :) nu ska jag luta mig tillbaka i soffan å kolla film..... :)

hörs mer imorn!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0