spinning

jag e så grymt jävla duktig!!!! :)
idag efter jobbet var jag på mitt första spinningpass! I made it! tjohooo!!! :)
men jobbigt värre var det, inte för att jag hade förväntat mig nåt annat! hehe.... :)
på tisdag dras det igång igen 2:a spinningpasset. ska försöka köra 2 spinningpass i veckan nu så jag får rutin på det. å att jag får i ordning på min häck! hehe :) så jag slipper bära en bikinitrosa tex. som den här: 

   

   

kan i för sig var snyggt med ett sånt överdrag, inte lika snygg bränna dock... men en avtagbar sådan hade man kanske önskat sig....

imorn fredag, såååå underbart skönt! :) helgen kommer bli hyffsad lugn tror jag. imorn kväll ska jag kika på markus innebandymatch, hans första hemmamatch med det nya laget. :)
lördag blir det en tripp till Ikea, ska ladda hem med en massa ljus så man klarar sig över vintern plus lite annat krafs.... sen på kvällen får vi nog besök utav mona med familj.
söndag ska jag fotas hela dagen, ska bli jättekul!!!!! det var längesen nu så jag längtar! e så kul. å aldrig fel å få lite nya roliga å snygga kort på sig själv!! :)

nu  e det dags för lite mys med min lilla maja! :)
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0