skoj å ploj

ja då ska man vara med i skoj å ploj i år. var inte alls meningen från början då jag tackade nej till detta.... men idag kom jag på att jag kanske skulle vara med ändå. för markus e ju ändå inte hemma nånting i helgen. han jobbar på fredag + att han har bortamatch i innebandy på kvällen, sen jobbar han hela lördagen + natten.
så på fredag kväll kl 19.00 börjar första matchen av 3 st. å om vi går vidare fortsätter kalajset under lördagen sen e det middag å fest på kvällen. jag kommer vara med å äta på lördag, men sen kommer det vara dags för hemfärd för mig. kan tänka mig att det kommer bli en trött helg eftersom man kommer hålla igång hela dagarna. å på söndag ska jag ju till ulricehamn å sminka hela dagen, åker kl 08.30 hemifrån så då vill jag vara pigg å fräsch. :)
men det ska bli en himmlans rolig helg. kul att det e mycket uppbokat!!!

nu ska jag ladda inför "bonde söker fru" :) pinsamt värre det där.... hehe

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0