så skönt med.....

....helg snart, en dag imorn me sen så!! ska bli så kul i helgen me. synd bara att jag inte kan vara med å festa till det på lördag kväll, måste ju hem å sova. måste upp kl. 07.00 på söndag å vara pigg å fräsch till ulricehamn trippen. :)

skulle tränat ikväll hade jag tänkt, men hinner ta en sväng om gymmet imorn bitti istället innan jag börjar jobba. skönt att slippa nu ikväll då det e så mycket folk. på morgonen blir det jag å pansionärena :) dem e sköna att titta på. dem försöker så gott dem kan, men ibland så ser det farligt ut när dem inte använder maskinerna rätt. då mår jag dåligt!
så ikväll blir det att slappa i soffan, skönt!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0