min nagel

aj aj aj aj....nu gör det jäkligt ont i min nagel som jag opererade för 14 veckor sen ung. fasiken jag orkar inte med detta. den har växt konstigt min nagel å på ena sidan har nagelbandet sjunkt eller så finns det inget alls där längre å det har gjort att min nagel har blivit irriterat. nån infektion kan jag tänka mig. så jag får väl ringa å boka tid igen å kolla upp detta men jag bävar så för att jag ska behöva ta bort hela nageln så det får växa ut helt från början igen.... :( eftersom det e bökigt med en köttig fingertopp när man jobbar som frisör å e i vatten så ofta å jobbar med fingrarna, inte så lätt. + att vi ska åka till thailand å ligga på en strand å bada mm...... det tar  nämligen ung. 6-8 månader för att nageln ska växa ut helt.

a inte roligt alls detta. att en liten fingertopp kan ställa till det så!!! :)

nu har pojken min gjort popcorn, mums mums...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0