2 nya tidningar :)

alltid roligt att få hem tidningar i brevlådan :) roliga dock. kan ju slinka ner en å annan skittidning som åker direkt ner i papperskorgen.

idag fick jag hem nya:

  

och igår fick jag hem "glamour" tidningen. :)

imorn e jag ledig förmiddagen. ska bli skönt!! så då ska jag å markus hälsa på marina å sigrid. idag e hon 2 veckor gammal! :) lillfisen.... det går så fort.

idag har jag lyckats komma iväg till gymmet. det var gott att jag fick tränat lite. har bokat in mig på spinningen på torsdag. har knappt aldrig gått på ett spinningpass. det var exakt ett år sedan jag å malin testa på ett spinningpass. jag har inte vart på ett sen dess :) men vill gärna få rutin på det, för det e ju en grymt bra träning!!
så nu jäklar ska jag bli fit for fight till beachen februari 2010 i thailand...hehe :)

men nu ska jag kika i mina nya tidnigar å bara ha det gott!! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0