sorry

oj oj oj.....vad dagarna går.....å inget händer här på bloggen... mycket dåligt av mig!!
har inte vara hemma, så får skylla på det. har varit svårt att få ta tag i en dator, dåligt med tid.

i torsdags blev det full drag iaf i Varberg på sociten, riktigt kul hade vi... :)
men man fick lida för det igår....hehe...

igår åkte vi till överlida, till mona å c/o... vi bara slappa å hade det gott. njöt av det extremt härliga väder. var ju grymt varmt. såååå underbart!!!
sen efter lunchen så så tog vi oss ut på fisketur. det var riktigt mysigt! här e lite bilder. :)

   
    leon å oliver

   
    markus å oliver

   
    mona å jag

   
    daniel å leon

   

   

   

   

   
    2 gädder vi fick vi :)

   
    här e min systers å deras underbart sagolika trän vid deras ingång.... så vackert!!! var bara tvungen att ta ett kort på det. :)


idag har jag å markus vart i Borås å letat 80´s kläder till festen. å vi hittade en del faktiskt. skönt det. å nu har vi städat å ska åka iväg å handla lite grillmat.... mums!! det tröttnar man aldrig på. sååå gott!

imorn ska jag åka iväg å fotas hela dagen, så kommer inte skriva förrän imorn kväll, får se om jag har nåt kort då me från fotningen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0