sol, sol å åter sol

:) härligt!!! här har vi blå himmel å sol idag, kan ju inte bli bättre :) idag e jag å markus lediga. det ska fixas å donas i lägenheten, sen ut på en massa ärenden. måste ju försöka hinna med en stund på balkongen me :)
gunilla å anders kommer vid 18 å mona å barnen kommer vid 17. så ikväll blir det grillfest.... ska bli kul.

igår var jag ju på X&Y, å det var la ingen höjdare, har ju nämnt det förut att jag e sådär för borås... tyvärr. men jag å johanna hade kul själva....fick oss ett jäkla skratt när en kille skulle sätta sig jämte oss uppe på en bänkskiva, då den delen han skulle slänga sig upp på var lös, så han dunsta ner på golvet lika fort igen med plankan under sig.........mmmoooahahha!!!! snacka om skadeglädje.... men inget illa menat. men det såg förjäkla skoj ut :)

nu ska jag njuta av morgonsolen.... å få i mig lite frukost.
det blev tyvärr ingen bild igår på kvällens outfit. orkade inte flänga med mig kameran.... :(

hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0