snart natten

då var det snart sängen....
markus jobbar natt, så jag e alldeles själv.... :( eller a, nu ljuger jag....jag har ju maja :) min lilla älskling!!! hon gillar nog när markus jobbar natt, för då får hon sova i sängen jämte mig :) som hon alltid gjorde förr när jag bodde själv. å jag tyckte det var sååå mysigt. å nu när markus har kommit in i vårat liv så får hon inte det längre, stackarn.... han vaknar jämt när hon hoppar upp i sängen å vill gå runt å mysa. å nån gång har hon attackerat markus fötter när han har rört på dem under täcket. maja tror ju att han leker med henne.... lilla majsan förstår inte. men efter det var det hårda bud... men det går bra, hon har vant sig att hon inte får sova inne hos oss. men hon väntar som en galning varje morgon på mig utanför dörren :) hon vet att när min veckarklocka ringer så ska jag upp, hon kan redan börja mjaua innan jag har hunnit öppna dörrn..... såå gulligt!
men inatt så får hon nana jämte mig!!!! :) mys mys!

hörs imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0