redan måndag imorn

å en hel vecka med arbete.....puh! orkar inte ens tänka tanken, vill vara ledig minst 1 vecka till....

nu inatt fick jag äntligen sova en hel natt utan att vakna å ha alldeles för mycket runt omkring mig, har sprängts av 1000 tankar samtidigt. det har varit sååå mycket nu det sista, både planeringen å dagen då 80´s festen var, dansuppvisningar, förberedelser inför flytten. så natten till fredag å natten till lördag har jag sovit fruktansvärt dåligt.... jag har bara legat å vridit å vänt på mig å tankarna kring allt som ska ske osv. har rullat runt i huvet på mig. men idag kändes det som att en tung sten släpptes från mig. nu har jag endast flytten att tänka på i stort sett. jätteskönt!!! :)

dagen idag började med att jag å marina tog oss till navåsen i björketorp å gick tipspromenad, jätteskönt var det.
sen fick jag besök av mona å michan. efter det åkte jag å mona till amelie å fira henne. hon fyllde 25 år i april. har inte blivit av att vi firat henne tidigare. hon bor i Stockholm nu, men kom ner nu till Kinna å hälsade på sin familj å så var hon ju även på min 25-års fest :)
nu e jag hemma igen, å e helt slut!! det känns att det har varit mycket i helgen.... ska lägga mig i hyffsad tid idag så jag känner mig pigg imorn.
markus jobbar natt, så ikväll blir det mys med maja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0