one day left

såååå underbart!!!! :) en dag imorn me, sen ledig. :) långhelg!!
idag har jag varit duktig! jag kom till gymmet idag!! tjohhoooo... :) bra av mig! gick på "flowin".

nu e jag vrålhungrig....
efter att jag fått i mig lite käk, måste jag sätta mig ner å checka av vad jag måste fixa imorn å så till festen. eftersom det e en röd dag på torsdag me så får man ju inte ha alldeles för mycket ogjort tills på fredag som man kan ha kunnat förbereda nu innan. vi har tillräckligt med å göra på fredag då festen äger rum! men det kommer alltid vara nåt som dyker upp som man helt har glömt bort att man ska ha fixat. men men, det brukar ju alltid lösa sig. å annars får det gå ändå. bara folket, maten, alkoholen å musiken e på plats så e det löst!!! hehe.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0