marie 45

a vi var ju hos min bror å dem igår å fira hans fru, marie som fyllde 45 å även hennes äldsta dotter, sandra som fyllt 20 år. det var väldigt trevligt, synd att tiden gick så fort bara, jag var ju tvungen att åka 23.45, till kinna igen å svira om till tysklandstrippen. ändå började kalaset redan vid 19.00 men tiden där i mellan gick såååå fort. men tyvärr har jag inga kort därifrån. men gud så fint dem bor nu!!! e avis!!!! :)

nu ska jag ringa å kolla med nån som kanske kan veta när vi ska vara på dansen imorn, det e ju genrep imorn. hoppas jag inte behöver vara där tidigt å framför allt inte hela dan.......orkar verkligen inte det!

hörs imorn, då lovar jag att visa bilder på mina 2 par skor som har kommit från H&M, har inte hunnit hämta ut dem än nämligen. 
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0