ledig imorn :)

ska bli så skönt!!! men fullt upp e det, dagen imorn börjar med en tripp till borås, då ska jag fixa det sista med min 80´s outfit till festen. sen MÅSTE jag tvätta bilen, både ut å invändigt.....inget roligt, men verkligen ett måste. urk vad grotesk den e nu........!!!

efter jobbet idag var jag, Maina å henens mamma Vivi på "Gekås" å shoppa loss lite. jag å Marina handla till festen. sen blev det även lite annat bröte som e behövligt till hemmet.
men nu börjar det mesta vara fixat som vi kan förbereda innan festen. å det e skönt! :)
nu e det bara 11 dagar kvar....kul, kul!! :)

nu ska jag gotta i mig ananas å vindruvor. sen blir det sängen!

ha det så gott! kram

Kommentarer
Postat av: frida

hej tjejen. hoppas allt är bra med dig! :) Linn har frågat mig tusen gånger nu om jag kan kolla med dig om du har någon tid för henne att klippa och slinga lite snyggt.. Hon undrar om du har någon tid typ 27 eller 28 efter 16.00? hon har praktik nere i vbg nu men ska upp till skolan dom två dagarna så det hade vart kanon om det gick att fixa det då? om du har någon ledig tid såklart;) kram

2009-05-12 @ 13:39:47
URL: http://fridacarolinaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0