krånglar

åhh. bloggen krånglar....så jobbigt!!!
jag skrev ett inlägg i morses, men icke då....den vill inte visa sig, det kångla när jag skulle ladda upp inlägget.

a kortfattat,
jag decka igår kväll redan 23.15, sov som en stock hela natten. såååå underbart gott det var!!!! :) hemresan igår från tyskland var så jädrans seg så jag trodde aldrig jag skulle komma hem :( men det gjorde jag, efterlängtat!! så nu e alkoholen fixad till festen. nu ska jag bara fixa klart med musiken. och marina ska beställa klart maten. imorn ska jag å marina åka till ullared å köpa in allt vi behöver till festen när det gäller muggar, sarvetter mm.....

just nu håller genrepet på, våran grupp ska inte upp på scen förrän 18.00, så jag drar dit vid 17.00. det var riktigt gott å veta att vi inte behövde vara där hela dan å hänga, man har ju lite annat för sig. tvätt tex. såååå kul.......NOT!  men det behövs fixas det me. så det fick bli idag.

ska iväg å handla här om en stund, å då ska jag samtidigt hämta mina skor från H&M. så bilder på det kommer sen ikväll. :)

ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0