hemma igen

vi fick köra våran dans 2 ggr, å det hjälpte inte....mmmohhaha.... fan vad dåliga vi e!! eller jag iaf.. klanta mig på ett flertal ställen, å det värsta e att jag gjorde olika fel på dem olika gångerna vi öva. ku, kul, kul det känns. NOT!!!!!!!
känns inte så tryggt, så nu måste jag öva, öva å öva. det ska sitta så bra nu så att jag skulle kunna bli väckt mitt på natten å kunna den utan å innan.... :) det e ett måste, annars kommer man se dum ut på scen. dansen e rörig som den e ändå!

å så måste jag sätta mig ner å sy klart detaljerna på danskläderna vi ska ha på oss.
så har lite å stå i...

men innan jag loggar ut från bloggen så ska ni få se bilderna på dem nya skorna jag fick hem från H&M :)

    

   

    

   

   

å lilla majsan ville vara med på några kort me :)

   

   
hon posar såååå fint!!! duktig hon e min lilla älskling!!!! hehe.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0