hemkommen....:)

nu e man åter hemma igen efter tysklandstrippen......seg resa var det nu när vi åkte hem, kändes som en evighet. så det känns riktigt skönt å vara hemma.
det första jag gjorde när jag kommer hem var att slänga mig i duschen!!! kände mig såååå äcklig, efter att ha suttit i en buss så länge.

markus hade beställt pizza så nu ligger den i min lilla mage. :) peter å david e här på besök. öl å fotbollskväll... :)

här kommer lite kort från tysklandstrippen...

   
    som fräschast under hela trippen å det var när jag precis hade stigit på bussen :)
   
    på väg in till shoppen i tyskland, vi e lite småtrötta...

   
    försöker se pigg ut.... :)

   
    emma hitta en "lagom" stor tequila flaska

   
    å jag flög runt med min vagn :)

   
    på väg hem igen...........emma, jill å jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0