hanna å mona

en kompis till mig å min syster ska ha 25-års fest ihop. jag å markus fick en inbjudan idag på posten :) den 19 september slår det till. då e det dags för GREASE-tema. ska bli jättekul! det e verkligen väldigt roligt med teman tycker jag.... det blev ju som sagt lyckat nu när vi hade 80´s festen. 

   

   

      

tack för inbjudan. räkna med oss!!! :) ska kolla på filmen ikväll, så man får tillbaka lite färska minnen på kläderna å så. på gymnasiet hade vi även en uppsättning av musikalen. det var jätteskoj!!! hade varit kul å visat kort. men hade ingen digitalkamera på den tiden, så korten ligger i fina fotoalbum, som man numera har glömt bort att man kanske borde göra med alla dessa kort man har på datorn. man framkallar ju aldrig längre. sorgligt tycker jag....
nu "grease", sen e det natti natti för mig.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0