färdig

känns så skönt å vara klar med outfiten till 80´s festen :) jag kommer vara såååå ful!! haha, fasiken så kul det ska bli!!
hade gärna visat er vad jag hittat för kläder men vill inte slänga upp några bilder innan festen. kan ju vara nån som ska dit som ser. å det e ju inte kul.

men hitta lite annat oxå nu när jag var i borås å shoppa.... :) typiskt mig!! 

   

   
äntligen hitta jag ett par snygga röda skor som jag gillar, å dem e underbart sköna att gå i!!! alltid ett plus :) har länge varit ute efter ett par nya röda skor då mina gamla e sååå slitna så jag kan inte med å använda dem längre.

   
å så hittade jag dem här söta spetshandskarna :)

ska senare idag på "mary kay" party. ska bli kul å få se om dessa produkter e nåt att ha. :)

   


nu e det tyvärr dags att tvätta bilen, drar mig för det..... :( tråkigt värre. men alltid kul efteråt. känns så mycket fräschare att åka runt i en ren bil. låter som att min bil e jättesketen, men inte så..... det som skiter ner min bil e en massa bös från träna, flyger in massor från fläkten varje gång man startar bilen....

hörs senare ikväll efter mary kay partyt... :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0