en dag kvar...

....sen helg. "sola å bada i pina colada.....ddaaadddiiiidadada...."
 
fasiken så gott det ska bli. en härlig dag på jobbet imorn me, bara en massa långbehandlingar. då går det undan!!! :)

på lördag ska jag bara njuta av helgen, markus jobbar hela dagen + natten så då ska jag passa på att åka till syrran å bara sola å ha det riktigt gott på deras altan :) längtar!! å på söndag får det bli nåt liknande. man får ju passa på nu när man e ledig å när solen e framme. då kanske jag å markus tar oss en tripp nånstans å bara njuter av värmen som ska komma. 
för sen så på måndag så e det fullt upp med flytten.... då hinns det inte med nån solning. 

    

idag har jag jobbat hela dagen, å på lunchen idag så fick jag frostat ur frysen, skönt att det e gjort. ikväll ska jag torka ur kylen, å kanske till och me ta tag i garderoberna om det hinns me.
men nu e det dags för lite kvällsmat!!! å snart kommer markus hem från jobbet!! jippi!! :)

inget internet imorn, å på några veckor framåt, så på helgerna kommer det bli mindre bloggande. men på vardagarna kan jag få in nåt inlägg tack vare att jag har nät på jobbet.
så får se om jag hinner skriva nåt imorn innan det stängs av, annars får jag utnyttja syrrans dator på lördag. :)
ha det super!!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0