vinter igen.....

jobbat i fulla drag......., efter lunchen idag så börja det komma lite snöflingor i luften, tänkte då att det inte skulle vara så farligt, men där hade jag fel fel fel....fasiken vad snö det har kommit. det e verkligen vinter här hemma. 

   

   

ja så här kommer det nog hålla på.....vår- vinter......vår- vinter...
jag vill bara ha vår nu, e såå trött på vinterkläderna nu. vem e inte det??

jaja.....
har så ont i huvet idag, å hungrig e jag.

   
    här e jag efter en sleten dag på jobbet.

nä, nu en alvedon å lite kvällsmat. sen efter det blir det lite hemmaträning. orkar inte dra till gymmet.
ha det nice! kram

Kommentarer
Postat av: Leia

Så fina bilder!

2009-03-13 @ 12:29:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0