varberg

igår vart det ju kalas för markus... oj, har ju glömt säga vad jag gav han....nu kan jag berätta!!! :)
han fick en tripp ihop med mig då klart till malmö, 3 nätter då vi även ska ta en dagstur eller två över till köpenhamn. ska bli sååå mysigt! å så fick han även en bra whisky bok, där det står allt om whisky, hur det går till att tillverka dem mm..... han tycker det e intresant med whisky så den vart populär :)
av mamma å syskonen fick han pengar, som han nog ska spendera till nya vårkläder. kanske i malmö eller köpenhamn :)

nu idag blir det en tripp till varberg med erika, ska bli mysigt. shoppa lite å ta en lunch. grådassigt väder e det ute, inte lika kul, men men shoppa kan man göra ändå :)

nu ska jag fixa iordning mig lite. så får ni kika in lite senare idag så får ni se om jag hittat nåt snyggt!!.... :)
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0