tisdagen avklarad

å imorn börjar jag inte förrän 14.30 :) skönt med sovmorgon....
idag var Frida på besök i kinna. hon var hos mig å gjorde slingor å klippte sig. sällan man ser henne nu när hon bor i varberg.  alltid kul å få höra lite nytt skvaller å hon får höra lite nytt från mig :) typiskt tjejer det där hihi....:) men man måste ju hänga med i svängana!!!
sen hängde jag med henne å hennes syster Linn på lunch. vi åkte till "gästhuset" som har riktigt god mat. där mötte vi upp Johanna å Emma.
mätt å belåten drog jag mig in till kinna igen å mötte upp Marina. vi hade bestämt träff vid bokhandeln kl.13.00, där vi skulle fixa papper å kuvert till våra inbjudningskort. vi hittade lite smått å gott. så nu ska vi bara sätta oss ner en dag å fixa dem. efter det så stack jag tillbaka till jobbet. jobba till 17.30. hämtade upp markus på hans jobb, där vi sen åkte till "davids" å kikade på nya högtalare till vardagsrummet. markus ska alltid ha det senaste när det gäller prylar. :) bra att nån e intresserad av teknik.

nu blir det film å kvällsmat.
ha det gott!! kramar


Kommentarer
Postat av: elinjohansson

du vill inte vara med och tävla om veckans blogg? ♥

2009-03-10 @ 19:30:57
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0