oj oj, klockan går

herregud, redan 22.00..... :)
idag har jag jobbat som vanligt en vardag som denna. å efter jobbet var det träff med kursen jag går. vi hade testet idag, för imorn e det sista gången. å då ska vi bara prata å kolla hur det har gått mm.... ...jag fick mycket bra resultat på testet. har blivit mycket starkare, å det e ju riktigt kul å se!!! :) e nöjd med mitt jobb... förutom konditionen som jag inte har kämpat me nått. men men man kan ju inte hinna me allt ;) hihi.....

skönt att det redan e onsdag imorn. börjar 09.30, så lite sovmorgon får jag allt!
längtar till helgen, då ska vi ha hem lite gäster, å på söndagen e det dags för en fotosession igen. ska bli sååå kul. längtar längtar!!! :)

ska vara lite social mot min pojkvän nu, han har jobbat. ha det så bra!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0