imorn e det helg... :)

a nästan....tjohoo!!!......först jobba. å imorn efter jobbet så e det storhandling som gäller för mig å markus. sen när vi kommer hem ska vi laga till lite tacos å ha en riktig myskväll :) med massage å så me.... behövs sånna dar ibland. då man bara tar hand om  varann å har det gott!!! :)
sen e det upp tidigt på lördag, in till borås å kika lite. ska helst inte shoppa men jag vet hur jag e. hihi.... kommer komma hem med händerna fulla. :) å så ska jag ta en fika med Erika som jag inte har sett på evigheter. ska bli kul!
sen på kvällen kommer Linda, Tomas, Caroline å Johan på besök, på mat å gottigott gott :) ska bli en mycket trevlig kväll!
på söndag ska jag till göteborg å fotas i studio, mode/trend bilder. sen e det dansen på kvällen som jag hoppas hinna me. så en fullspeckad helg har jag framför mig, men kul kul ska allt bli!!

nu ska vi kika på "Valkyria".

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0