hemmapyssel

nu börjar jag bli rastlös..... :) täkte att jag skulle komma igång med lite grejer som jag har velat göra länge nu...alltså göra om lite kläder, kläder som har gått ur modet å som man ändå inte vill slänga. jag har tex ett par gamla replay jeans som jag e glad över att jag inte har slängt undan som jag tänkte göra om till ett par snygga jeans shorts. :) + att jag funderar på att göra mina svarta stuprörsjeans från chap monday lite slitnare.... bilder kommer sen. å då får ni även se min klänning jag köpte i torsdags. :)

a just det ja, jag måste slå in en present jag köpte till markus i torsdags. han fyller inte förrän 30 mars men det e bra att börja i tid..... :) kan inte säga vad det e, han kanske går in å smygläser. 
hörs lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0