åter sovmorgon

idag började jag kl 11. skönt å sova ut. markus jobbade natten till idag, så när han kom hem i morse överraskade han mig med en kopp te i handen, som han kom in i sovrummet å gav mig, å så hade han dukat fram frukost ute i Tv rummet. :) sötnos som han e!!! jag skoja nämligen om det igår kväll när vi pratade i telefon om att när han kommer hem på morgonen så vill jag ha frukost på sängen..... hihi. å så fixa han det..... :) eller a i Tv rummet. älsklingen min!

nu har vi precis ätit middag, köttfärssås å spagetti. å nu som alltid efter maten så sitter jag med en kaffe i ena handen å skriver med den andra :) snart ska jag kila tillbaka till jobbet.
idag kommer min kompis erika å klipper sig å så ska hon tona håret, å sen när vi e klara med det så ska vi hem till mig å äta en god kvällsmat ihop å snacka lite skit mm....

härligt väder e det här me förresten, vårsolen e här.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0