tjohoo

hallå alla!!!

äntligen helg säger jag som har fullt upp med att måla å tapetsera det nya hemmet. :) suck!!! säger jag nu.....fy fan vad jobbigt!! men det får det vara, för fint blir det efteråt!!!!! :)

kolla precis på sverige-danmark i fotboll, vilken jäkla skit! vad håller vi på med?????? jag skäms. jag tror jag tar å flyttar till danmark.
nä, men fasiken vad tråkigt med förlust. vi förtjänar inget annat i för sig...

imorn e det tapetsering å målning som gäller. imorn blir vi nog klara med allt vi ska göra. så sen e det bara att vänta in målarn som ska fixa dem andra rummen. :) det kommer bli sååå fint.
det vi e klara med e tvättstugan, å den blev såå mycket bättre. vilken skillnad lite färg kan göra. å så e vi klara med sovrummet. å det blev oxå snyggt. ska visa bilder sen på det färdiga resultatet. :)

nu ska jag fortsätta dricka lite öl, å sen somna gött!! :) ha det bra! så hörs vi igen på måndag.
krrraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0