tjing tjong långkalsong

heheh..... vad rolig man kan vara.... :)

så gott, nu e det helg, eller a nästan. har 2 klippningar imorn bara så det e ju lugnt. sen ska jag å markus in till borås å kika lite. ska se om vi hittar lite behövande grejer till hemmet.
fick köpt mig en grej idag....hihi.... en ny väska. slängde min jag hade nu, börja bli så sliten nu runt kanterna. å som man säger; in med nåt nytt, ut med nåt gammalt!
här får ni er ett kik på den. 

   
   
just nu när jag sitter här å skriver, hör jag nån som vrålar utanför.... så kom jag på att det e "mingla i mark" idag. en konsertkväll för ungdommarna, för att försöka hålla kvar markborna här, så dem inte drar iväg till vbg mm å festar loss för att fira sin skolavslutning. så 21.00 har "robin bengtsson" tid, så det e han jag hör nu sjunga. en alkoholfri kväll e det dessutom. en bra grej tycker jag att dem har fixat detta för alla ungdomar. det har varit bra artister här tidigare år. tex "agnes" var här för 2 år sen.
synd att det e så dåligt väder bara. men som man säger; inget dåligt väder, endast dåliga kläder..... :)

nä, nu ska jag fixa här.

ha det så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0