sleten

det e bara förnamnet på vad jag e nu. :) men en rolig helg har det vart.

i varberg har det varit en fin helg, med roliga lekar å en massa mat å dryck. i fredags var vi i marinas stuga i espevik där jag hade hand om lekarna. det blev tipspromenad å 5-kamp. det var skoj. jag som höll i det hela slapp vara med :) hehe, fick kolla på när alla andra såg roliga ut.
på lördag hade vi bokat bord på sociten. så 19.30 möttes vi upp där, 12 pers var vi. det blev mycket lyckat, god mat mm... sen efter middan tog vi oss in till nattklubben å fortsatte den trevliga kvällen där :)
har inte mått dåligt idag som tur e, men trött har jag vart. inte konstigt med en sån fullspeckad helg. på vägen hem idag så stanna vid till vid brors stuga som han å familjen har även dem i espevik. syrran var där me, så en fika blev det, sen drog vi oss hemåt. svängde förbi pizzerian, slängde oss i varsinn soffa å käka. mumma var det!!! å till det blev det en film "wallander, skulden" sen nu när den var slut så började "sällskapsresan" på 1:an, så det blev ett kik på den me. :)
så nu måste vi fixa å dona här hemma. städa lite å få ut alla grejer ur gästrummen som vi har slängt in där så länge. för imorn kommer målarn igen å ska börja fixa med dem rummen. ska bli såååååååå gött!! :)
tog en herrans massa kort från helgen, men dem får ni se imorn. har inte rotat fram kameran ännu.
men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge......... :) hehe
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0