redan eftermiddag

vart tar tiden vägen? det går alldeles för fort.... imorn e det jobbet igen. hade vart riktigt gott om det var en ledig dag till, men det e ju i för sig kortvecka... :)

igår var ju 25-årsfesten. det var skojsigt!!! många roliga uppträdanden blev det. roliga verser om födelsedagsbarnen mm.... vi åkte hem 02.00. det fick vara nog då, å det tackar jag för idag :) markus me tror jag, räckte nog med att han mår soppas dåligt som han gör idag.blev nog lite väl många whiskeyn för honom, men han har bara sig själv å skylla :) hehe.... han började jobbet idag kl.11. kul för honom......NOT!!! å så jobbar han till imorn bitti.

känns ju heltokigt med midsommar redan... men samtidigt kul. det blir varberg för våran del. på midsommarafton kommer vi vara i "espevik" i marinas stuga med familj mm. ska bli jättekul!!! sen på midsommardagen vet vi inte riktigt helt 100 ännu, slutar nog på "sociten".

idag e det en såndär hemmar pysslar dag, typiskt söndag!! jag håller på å tvättar, tömmer flyttlådor, mö skit man har alltså!
å senare i eftermiddag ska jag lämna in min bil, bromsklossarna e helt slut. inget bra. å ingen bra tid att sånt ska skita sig nu, när man vill använda pengarna till annat. typ hemmet. finns en del vi ska inhandla...men man vill ju ha en hel bil. det får kosta vad det kostar helt enkelt.

har ju 2 trisslotter i väskan jag ej har skrapat ännu. får hoppas på en lycka där. :)
ska slänga in en ny tvätt nu, så kort kommer senare idag från gårdagen. :)
adios sålänge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0