ont i mina vader

det e helt otroligt att man kan få så ont. jag kan verkligen knappt gå. det har tatt så hårt i mina vadmuskler å springa så i trappor som vi gjort dessa dagar. jag går som jag skitit på mig...hehe men det har jag inte gjort, lovar!!! :)

idag e det balfrisyrer som står på schemat på jobbet, ska bli kul! kort kommer på frisyrerna jag har gjort. men det får bli imorn om jag hittar sladden till min kamera så jag kan föra över dem till datarn. jag har 3 tjejer idag, å det roliga e att alla 3 ska ha olika frisyrer. alltid kul med variation. det e ju trots allt bara en gång om året.

nu måste jag förbereda, så jag e redo när dem kommer.
men hörs imorn igen. :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0