midsommar

yes here I come!!! :) härligt härligt!! den här dagen har varit lugn, har gått undan, så det e gött!! :) nu e det helg, å det ska firas med öl eller vin ikväll. fick ett samtal i morse om att jag får fixa lekarna till imorn. å nu när man har funderat över dagen på vad man kan hitta på, så e det så svårt. finns ju en del roliga utelekar, men regnar det imorn så e det kört. nån bra inne lek???
kanske kan söka på google?!
nu e klädkammarn vit. nu ska det bara fixas hyllor, stänger mm till klädkammarn, så jag kan få upp mina kläder. det får bli på måndag de. :)
å på måndag kommer dem å tapetserar gästrummen.
kommer inte kunna skriva nu på hela helgen, men slinker in här på söndag igen... :)

ha nu en underbar MIDSOMMAR!!! å gör inget jag inte skulle gjort.....hehe.... :) kramar mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0