Michael Jackson

åhhh fick sååå ont i magen när jag hörde på radion i morses att Michael Jackson hade dött igår. jag trodde det var ett skämt. fick en klump i magen. det känns fortfarande så jäkla konstigt. "Michael- the king of pop" ursch... den 16 augusti -97 så kom ju Michael till Ullevi i Göteborg å jag som var ett mega fan då var ju självklart där :) jag å amelie var där själva, endast 13 år gamla. det var sååå stort för oss. vi båda älskade han så mycket!! :)
så när vi satt där inne på ullevi med ett leende större än arenan. å när han sjöng alla dessa lugna låtar så lipade vi stöll..... hehe. gulligt. han brukar ju alltid ta upp ett fan på scen å det gjorde han då me, till en lugn låt. han stod å sjöng samtidigt som han kramade om den överlyckliga tjejen som fick bli omfamnad av Michael. wow wow wow. jag å amelie grät å grät.....det var ju vi som skulle stå där på scenen i hans famn... :) a helt underbart var det å fått se han live. kommer jag aldrig glömma den känslan.... 

   

   

   

   
det här e sista bilden på "michael jackson-the king of pop"!!!!!!!!!!! 1958-2009

Kommentarer
Postat av: amelie

Jag minns mari. fasen vilka tider. saknar det och saknar dig! Många kramar!!!

2009-06-29 @ 10:19:22
Postat av: Jesper

Va?! Var ni där? Det var jag med! :D

2009-07-05 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0