imorn me, sen så....

imorn e det jobbet me, sen så e det helg!! gött värre! man längtar så nu när det e så fint väder ute så man vill ju bara vara ledig så man kan ligga på plajjan å sola å bada :)
på fredag ska jag å markus in till borran å köpa konstrotting möblerna, köpa present till syrrans sambo daniel som fyller 26 år idag!!! GRATTIS GRATTIS till dig!!! sen när vi e färdiga med det så bli det sjön å sola å bada!!! :) härligt härligt!!!
jag har redan smygsolat lite på luncherna nu i veckan, å det tar mer än vad man ror å det e skönt!! roligt å få lite färg! man ser ju mycket fäschare ut med en gång, å det e ju aldrig fel......hehe :)

emma, jill, cicci å daniel kom på besök ikväll. dem kolla in den nya lyan å tog en öl. satt å snacka på balkongen, mycket trevligt var det!! :)

fick post idag me!!! tjohooo!!! JAG KOM IN PÅ MUA-KURSEN!!!!!!!!!!!! såååååååå skoj! gött! så nu vet man säkert att man ska gå den kursen som startar 17 augusti, 10 veckor framåt. ska bli så roligt!! längtar faktiskt!!! :)

nu ska jag hoppa in i duschen å ladda inför morgondagen.
see ya!!

Kommentarer
Postat av: amelie

Grattis mari! Glad för din skull!

2009-06-29 @ 10:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0