härligt väder

det har varit sol hela dagen, härligt härligt!!! :) kan det inte hålla i sig? please....
har jobbat hela dagen, ska jobba imorn me sen så e det helg.
ikväll ska jag ut på en långpromenad med johanna. kan behövas å så ska det bli riktigt skönt å få komma ut lite. står ju inne å jobbar hela dagarna med en massa ämnen i luften som inte e det bästa å inandas. sen när jag kommer hem igen så ska jag röja ut lite krafs vi har ställt i klädkammarn, för imorn kommer målarn å målar om. jippi!!! äntligen får jag ordning på klädkammarn. :) efterlängtat!!! sen nästa vecka får vi ordning på dem resterande rummen (gästrummen). ska bli kul att vi äntligen kan få inreda dem här rummen, å att vi får tömt lite fler flyttlådor.

nu ska jag kila, men hörs lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0