förlåt förlåt förlåt...

.....att det har tagit sån tid innan nåt nyt inlägg har skrivits...:)
men nu har vi äntligen fått flyttat. vi fick flytta under sveriges varmaste dag....tjohhooo!!! det var fruktansvärt!! vi höll på att avlida, å då överdriver jag inte. under våra vändor med släpet bakom bilen, så efter en vända efter att vi hade tömt släpet å skulle åka tillbaka å lassa på en ny omgång så på vägen så lossa vårat släp från bilen å flög ner i diket.... hjärtat hoppa ut genom kroppen å tankarna flög runt i mitt huvud.... fan fan fan......vad gör vi nu???? åhh..... samtidigt tänkte jag att vilken tur vi hade i oturen. en sån jäkla tur att släpet åkte framåt rakt ner i diket å inte började rulla bakåt rätt på bilarna som kom å körde bakom oss.dratt me dem i det hela hade inte vart så skoj.
mitt emot där olyckan skedde ligger "almedahls", en tyg firma/fabrik. så markus gick till ett par grabbar som satt ute i den varma solen å frågade om dem skulle vilja hjälpa oss å få upp släpet. å det gjorde dem så gärna. dem hämta deras största truck å drog upp släpet åt oss. å så satte dem tillbaka släpet på dragkroken igen, hårt å bra. men jag ska säga att jag var skakig efter detta. ville inte köra mer med ett släp. men andra vändan gick bra :)
det tog oss hela dagen å flytta, var klara med städningen vid 20.00 i lägenheten vi skulle lämna. helt slut var vi alla som hjälpte oss. efter vårat sista krafs vi hade fyllt alla bilar med, så blev det en drive in på donken. jag, markus, å markus mamma å pappa satte oss på våran nya balkong å avnjöt en god middag. det har aldrig smakat bättre med donken mat som det gjorde då :) hehe..... vad som helst hade nog gått ner då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0