snart bara en vecka kvar.....

.......på jobbet. sen så e det min tur att ha semester :) ska bli såååå skönt, nu när det närmar sig längtar man faktiskt!!!
idag har det varit jobb då som sagt, sen efter det kom vi äntligen iväg till rangen å så fick jag testat mina klubbor. det var väldigt skoj faktiskt. sådär gick det. men förväntade mig inget annat. det var ju första gången. :)
efter det så var vi förbi affären å köpte engångsgrill, korv, korvbröd å dricka å mötte upp michan å adam på "hanatorp". det var mysigt. å mumsigt. hade inte fått i mig nåt sen vi käkade lunch, så jag var väldigt hungrig.
men just nu så sitter vi hemma hos oss å har precis druckit varsinn te... :) 
efter dem har åkt hem blir det en dusch för min del, sen ska jag fortsätta läsa min bok, vad den nu heter. bra e den iaf :)

idag fick vi tillbaka våra köksluckor me, det blev så fint. vilken skillnad det kan göra med lite omlackering :) kort kommer inom kort, jag lovar....
vi hörs mer imorn.... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0