sällskap

idag efter att jag jobbat en sväng messar michan å kollar läget. vi bestämde för att ses en sväng ikväll. så hon å adam kom förbi på en grillkväll. :) mycket gott var det. vi grillade fläskfilé, å till det blev det färskpotatis, 2 kalla såser, å en god sallad. till efterätt tog vi varsinn glass. vi har en glasslåda i frysen från "hemglass" med en massa olika smaker. så nu e jag såååå mätt, men gott mätt. för har även tryckt i mig hemmagjord fruktsallad, bestående av endast en kiwi å en banan. å nu hör jag att även markus poppar popcorn...oj, oj, oj säger jag. vet inte hur jag ska få plats med mer nu....e proppmätt!

kollar på "beck-enslingen" som går nu på 4:an. älskar beck. gunvald gör ju allt! å becks granne förstås, vad han nu heter?

hörs mer imorn... :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0