fredag

hej hopp.....
idag e det fredag, å det e gött de! :) jobbade till 15.00 idag, så det var gott. åkte där efter till skene järn å gjorde ett nytt försök med att få tag på klädstänger. å yes idag fanns dem inne. så nu har jag köpt det. ska bara få upp dem me. e lite bökigt på grund av att vid ena sidan där fästet ska sitta e proppskåpet. så en hel del sladdar som hänger innanför den väggen. så det e ingen bra chansning å borra där å hoppas att man inte tar sönder nån sladd. så nu måste vi fixa det på nåt annat sätt. ska lösa det med att köpa en regel å sätta där så jag sen sätter fästet på den. så det ska nog bli bra. hade bara vart gott å få upp dem nu, så mina klänningar å skjortor mm kommer upp. allt ligger i flyttlådor fortfarande....

just nu sitter jag här hemma med min markus å så har vi martin på besök. mycket trevligt. pratar en massa göjs... :)

imorn blir det fest i borås. caroline å johan har inflyttningsfest. ska bli jättekul. var ett tag sen nu vi festade ihop. :)
men innan vi hamnar i borås, så ska vi göra ett nytt försök på att hamna uppe på rangen, så jag får testst mina klubbor. har ju inte fått gjort det ännu.

nu får jag avsluta här men hörs en sväng imorn... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0