duktig flicka

å ja, det e mig själv jag menar!!! :) jag har varit riktigt duktig idag på min lediga dag, eller a, jag ska jobba en sväng i eftermiddag. :)
jag har iaf tvättat, bytt sängkläder, vädrat täckerna å kuddarna, dammsugit, skrubbat golven, tömt några flyttlådor, så nu e klänningarna på plats. skrynkligare än någonsin dock, efter att ha legat ihop knökat i flyttlådor i ett par veckor. å så har jag även diskat. nu återstår bara att få ordning på det sista småkrafset i klädkammarn, å så ska jag städa toaletterna, damma av hyllor mm.... men efter det så e det ett illrent hem. :) å det känns sååå underbart att det e gjort.
i morses messade hyresvärden me om att luckorna kommer imorn, jippi!! äntligen får man odning på köket me. :)

nu lite kaffe, sen back to work!!!
hörs senare! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0