brutit foten

å nej det e inte jag, gudskelov för det!!!! :) det e min syrra, mona som har lyckats med det idag. stackarn.... dem målar om hemma på huset, så skulle hon vandra ner för stegen å trampa snett å ramlar ner å hamnar fel med foten. till en början trodde hon inte att det skulle vara nån fara, men sen tog hon sig till sjukhuset å fick röntgat den. å den var bruten. så nu ska hon gå med gips i 5-6 veckor. inte roligt alls. hon har semester nu i 2 veckor, så det blir ju inte lika roligt nu. man blir ju så handikappad. allt blir krångligare, hon kan ju inte köra bil nånstans å bara det e ju jättejobbigt. jaja....det löser sig alltid. man får helt enkelt anpassa sig.

idag efter jobbet så har jag å markus varit hos hans mamma å rensat ur hennes förråd. där hon hade sparat undan en massa krafs från när dem var mindre. så nu har vi ännu mera å fylla i vårat förråd. fanns några mysiga bebis kläder jag tog hand om som jag ska tvätta upp. som vi sen kan ha i framtiden till våra små pluttar. :)

nu har vi landat här hemma, ätit kvällsmat å ska fixa å dona lite.
hörs mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0